De Toekomst van Marketing – Presentatie bij De Meter

Op 26 januari 2017 gaf ik (Jelle Drijver) een presentatie tijdens “De Toekomst van Marketing” georganiseerd door De Meter. Tijdens deze presentatie deelde ik mijn visie ten aanzien van onderwerpen als Podcasting, Facebook Marketing, Snapchat Marketing, E-Mail Marketing (dood of levend?), Virtual Assistants en hoe het bij alle toepassingen draait om de behoefte van je klant en dus de relevantie voor je klant in je marketing inspanningen. Tijdens mijn presentatie toonde ik korte fragmenten uit interviews die ik de afgelopen jaren heb afgenomen om vervolgens met de zaal in gesprek te gaan over die uitspraken.

Slides – De Toekomst van Marketing:

Video’s – De Toekomst van Marketing:

Tijdens mijn presentatie toonde ik een aantal korte fragmenten uit de vele interviews die ik de afgelopen jaren heb afgenomen om vervolgens met de zaal in gesprek te gaan over die uitspraken.

Bekijk bijvoorbeeld de antwoorden van Niek Veendrick de CEO van Greetz.nl en de 19 jarige Liam Tjoa van GoSpooky op de vraag: Is e-mail marketing dood of levend?

Hoor hoe Jarno Duursma denkt over de toekomst van Virtual Assistants en Chatbots.

Ontdek hoe Consumatic met hun dienst Osqar, offline A/B testen mogelijk maakt in Virtual Reality.

Luister hoe Sjors Frölich, de hoofdredacteur van BNR Nieuws radio, aankijkt tegen Podcasts.