Wat is een Business BN’er?

De Business BN’er. Een term bedacht door Zarayda Groenhart. Sommige mensen vinden het leuk gevonden, andere moeten er “misschien een beetje van overgeven in hun mond” zegt ze zelf.  Hoe je er ook over denkt, Zarayda is op een missie! Ze is creatieve ondernemers aan het helpen om zichzelf écht goed in de markt te zetten. Vinden wat jouw unieke toegevoegde waarde is en erachter komen dat wat je doet best bijzonder is. Hiervoor is ze de zevendaagse Business BN’er Challenge gestart.

Business BN’er Challenge?

Zarayda biedt een gratis online challenge aan van 7 dagen waarbij deelnemers elke dag per mail een hele doelgerichte video krijgen voorgeschoteld. Hiermee aan de slag gaan kost 12 tot 15 minuten per dag, “want ik weet hoe druk we het allemaal hebben”. Alle deelnemers worden toegevoegd aan een Facebook-groep waar ze elkaar kunnen motiveren en inspireren. De hele week worden allerlei prijzen weggegeven die je echt helpen als ondernemer. Zo kan je kans maken op een nieuwe zakelijke garderobe of een media pakket van SPROUT.

Ondernemers zijn vaak te bescheiden

Ze vinden dat wat ze doen helemaal niet zo bijzonder, terwijl iemand anders daar heel veel inspiratie of leermomenten uit kan halen. Door te ontdekken wat jou uniek maakt word je de spreekwoordelijke BN’er binnen jouw business. Elke ondernemer heeft een goed verhaal vindt ze, ze moeten die alleen nog ontdekken en zorgen dat ze binnen hun branche dé “go to girl of guy”.

10.000 creatieve ondernemers

Zarayda wil deze week 10.000 creatieve ondernemers helpen! Dat is slechts 1% is van de 1 miljoen zzp’ers die er bestaan in NL.

Wat wil Zarayda Groenhart bereiken?

10.000 creatieve ondernemers helpen meer uit zichzelf te halen is niet het enige doel wat Zarayda voor ogen heeft. Ze is bezig met een online channel te creeren in het verlengde van de 7-daagse challenge, maar dan met allerlei inspirerend materiaal zoals presentaties, workshops en documentaires. Als het aan haar ligt wordt dat in de verdere toekomst een echte broedplaats voor creatieve ondernemers.

Wil je je inschrijven voor haar Challenge? Schrijf je dan in op: http://jouwonlineshow.nl/business-bner-challenge/

0 antwoorden

Plaats een Reactie

Meepraten?
Draag gerust bij!

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *

bunq premium Ali Niknam en Jelle Drijver

Hoe zit het nou met bunq premium?

/
Journalisten schreven er over, mensen uitten hun ongenoegen op Social Media. En ik dacht vooral: huh wat gebeurt er! En aangezien ik bunq een sympathiek bedrijf vind en Ali een sympathieke vent wil ik niet zomaar afgaan op wat anderen er over schijven. Zeker niet nadat ik als bun gebruiker een mail ontving van Ali waarin hij aangeeft: dit hebben we niet goed gedaan. Of sterker nog: dit heb ik niet goed gedaan! Hand in eigen boezem en met de billen bloot. Kan ik waarderen. We maken als ondernemers allemaal fouten nietwaar.
DJ Patrick Kicken en Jelle Drijver

Viraal gaan is verslavend - Patrick Kicken

/
Jelle Drijver ging in gesprek met Radio Deejay Patrick Kicken. De man die zo enorm veel Whatsapp groepen heeft dat hij hiervoor een tweede telefoon gebruikt. Een video van een man en een ezel zorgde er voor dat zijn complete YouTube kanaal met miljoenen views offline werd gehaald en dat terwijl de video niet eens op openbaar stond. Toen ik nog op de middelbare school zat luisterde ik vaak naar Patrick Kicken via Kicken.com. Dé site waar je naar toe ging om grappige video's te bekijken en lollige geluidsfragmenten te beluisteren. Wie kent bijvoorbeeld niet de 2 pizzabakkers die telefonisch bij elkaar bestellen terwijl ze denken een klant aan de lijn te hebben. Deze en vele andere komen van Patrick Kicken.
TIM DE KRAKER - BAR DOGGY

In gesprek met Tim de Kraker, de founder van BarDoggy

/
Hij haalde inmiddels ruim 7 ton aan funding op. Maar wat is Bar Doggy nou eigenlijk? Wat is Tim zijn Favorite Failure? Hij verzameld bakken aan waardevolle data over zijn gebruikers (in ruil voor gratis drankjes), hij helpt drankmerken om meer bekendheid te creëren binnen een specifieke doelgroep en tegelijkertijd helpt hij horeca ondernemers aan meer gasten in de zaak en meer omzet... Een leuk gesprek! Ik trof Tim , hoe kan het ook anders, op het terras van de Westergas tijdens The Next Web conference eerder dit jaar. Daar installeerde ik direct zijn app om vervolgens meteen maar de proef op de som te nemen aan de bar. Krijg ik op vertoon van mijn iPhone een gratis Gin-Tonic t.w.v. €10? Je ziet het in deze nieuwe aflevering.
Trello co founder Michael Pryor talking to Jelle Drijver

Co-Founder TRELLO Michael Pryor

/
At The Next Web 2017 I spoke to Michael Pryor, the Co-Founder of (truly!) one of my favorite app's in productivity. This app is one of the app's I use almost on a daily basis.
Jelle Drijver in gesprek met Joris Beckers Picnic

Picnic - Een interview met co-founder Joris Beckers

/
Voordat Picnic begon werd 1 % van de boodschappen thuisbezorgd. Inmiddels brengt picnic 5% van de boodschappen aan huis. Ze gaan dus als een speer!
LINEKDIN TIPS AND TRICKS JUDITH EVERSDIJK THUMB
Snapchat Marketing met Liam Tjoa van GoSpooky

Snapchat Marketing volgens Liam Tjoa

/
Snapchat Marketing volgens Liam Tjoa (19) van GoSpooky. Hij helpt grote bedrijven als HEMA, Albert Heijn en EndeMol bij hun Snapchat strategie.
Hoe bots en virtual assistants ons leven gaan veranderen

Chatbots & Virtual Assistants gaan ons leven veranderen

/
Tech bedrijven steken hier honderden miljoenen in want: Dit is de toekomst zeggen ze. Bedrijven snappen (of geloven) dat wij bediend willen worden door software. Of wij daar zelf al helemaal achter zijn is de vraag maar wie herinnert zich niet het filmpje uit 1999 met de reacties van mensen op de vraag: "heeft u een mobile telefoon".