Succes met E-commerce

Marc de groot houdt zich als coach, trainer, spreker, consultant al sinds 2002 bezig met online marketing. Al jaren koesterde hij de wens om zijn kennis over e-commerce in een boek vast te leggen. Vorig jaar verzamelde hij diverse co-auteurs waarmee hij in no-time een boek schreef over Succes met E-commerce.

Voor aflevering 32 van de Frankwatching podcast ontvang ik Marc bij mij op kantoor om te praten over zijn boek:Succes met E-commerce. We gaan vooral in op de eerste tweet hoofdstukken over SEO en AdWords die door hem zelf zijn geschreven.

Korting op Video-Cursus

Tijdens ons gesprek ontfutsel ik Marc een kortingscode (JELLE) voor zijn digitale video-cursus over Succes met Google AdWords.
Ga naar Jelledrijver.nl/marc, gebruik de couponcode [JELLE] en krijgt toegang tot zijn cursus voor slechts €47.- ipv €97.- (incl BTW) In die cursus leert Marc je in 20 video lessen stap voor stap om jouw AdWords campagnes naar een hoger niveau te tillen. Leer meer conversies te realiseren en minder kosten te maken!

Tip: gebruik couponcode: Jelle voor bijna 50% korting!

Heb je vragen aan mij of Marc? Laat het weten op Twitter via @jelledrijver of @Frankwatching.

Besproken:
Cursus: http://jelledrijver.nl/marc (Couponcode = Jelle)

Boek:
http://www.megaexposure.nl/product/crush-it-gary-vaynerchuck/

Links naar de Frankwatching podcast:
iTunes Link: https://www.jelledrijver.nl/fwitunes
Stitcher Radio: http://www.stitcher.com/s?fid=59609&refid=stpr
TuneIn: https://www.jelledrijver.nl/fwtuneinOpslaan
Soundcloud: http://https://www.jelledrijver.nl/fwsoundcloud

0 antwoorden

Plaats een Reactie

Meepraten?
Draag gerust bij!

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *

bunq premium Ali Niknam en Jelle Drijver

Hoe zit het nou met bunq premium?

/
Journalisten schreven er over, mensen uitten hun ongenoegen op Social Media. En ik dacht vooral: huh wat gebeurt er! En aangezien ik bunq een sympathiek bedrijf vind en Ali een sympathieke vent wil ik niet zomaar afgaan op wat anderen er over schijven. Zeker niet nadat ik als bun gebruiker een mail ontving van Ali waarin hij aangeeft: dit hebben we niet goed gedaan. Of sterker nog: dit heb ik niet goed gedaan! Hand in eigen boezem en met de billen bloot. Kan ik waarderen. We maken als ondernemers allemaal fouten nietwaar.
DJ Patrick Kicken en Jelle Drijver

Viraal gaan is verslavend - Patrick Kicken

/
Jelle Drijver ging in gesprek met Radio Deejay Patrick Kicken. De man die zo enorm veel Whatsapp groepen heeft dat hij hiervoor een tweede telefoon gebruikt. Een video van een man en een ezel zorgde er voor dat zijn complete YouTube kanaal met miljoenen views offline werd gehaald en dat terwijl de video niet eens op openbaar stond. Toen ik nog op de middelbare school zat luisterde ik vaak naar Patrick Kicken via Kicken.com. Dé site waar je naar toe ging om grappige video's te bekijken en lollige geluidsfragmenten te beluisteren. Wie kent bijvoorbeeld niet de 2 pizzabakkers die telefonisch bij elkaar bestellen terwijl ze denken een klant aan de lijn te hebben. Deze en vele andere komen van Patrick Kicken.
TIM DE KRAKER - BAR DOGGY

In gesprek met Tim de Kraker, de founder van BarDoggy

/
Hij haalde inmiddels ruim 7 ton aan funding op. Maar wat is Bar Doggy nou eigenlijk? Wat is Tim zijn Favorite Failure? Hij verzameld bakken aan waardevolle data over zijn gebruikers (in ruil voor gratis drankjes), hij helpt drankmerken om meer bekendheid te creëren binnen een specifieke doelgroep en tegelijkertijd helpt hij horeca ondernemers aan meer gasten in de zaak en meer omzet... Een leuk gesprek! Ik trof Tim , hoe kan het ook anders, op het terras van de Westergas tijdens The Next Web conference eerder dit jaar. Daar installeerde ik direct zijn app om vervolgens meteen maar de proef op de som te nemen aan de bar. Krijg ik op vertoon van mijn iPhone een gratis Gin-Tonic t.w.v. €10? Je ziet het in deze nieuwe aflevering.
Trello co founder Michael Pryor talking to Jelle Drijver

Co-Founder TRELLO Michael Pryor

/
At The Next Web 2017 I spoke to Michael Pryor, the Co-Founder of (truly!) one of my favorite app's in productivity. This app is one of the app's I use almost on a daily basis.
Jelle Drijver in gesprek met Joris Beckers Picnic

Picnic - Een interview met co-founder Joris Beckers

/
Voordat Picnic begon werd 1 % van de boodschappen thuisbezorgd. Inmiddels brengt picnic 5% van de boodschappen aan huis. Ze gaan dus als een speer!
LINEKDIN TIPS AND TRICKS JUDITH EVERSDIJK THUMB
Snapchat Marketing met Liam Tjoa van GoSpooky

Snapchat Marketing volgens Liam Tjoa

/
Snapchat Marketing volgens Liam Tjoa (19) van GoSpooky. Hij helpt grote bedrijven als HEMA, Albert Heijn en EndeMol bij hun Snapchat strategie.
Hoe bots en virtual assistants ons leven gaan veranderen

Chatbots & Virtual Assistants gaan ons leven veranderen

/
Tech bedrijven steken hier honderden miljoenen in want: Dit is de toekomst zeggen ze. Bedrijven snappen (of geloven) dat wij bediend willen worden door software. Of wij daar zelf al helemaal achter zijn is de vraag maar wie herinnert zich niet het filmpje uit 1999 met de reacties van mensen op de vraag: "heeft u een mobile telefoon".