Social Media Workshop Nivé Jelle Drijver

Social Media Workshop voor managersplatform Nivé

Social Media workshop: Nivé

Gisteren gaf ik een workshop Social Media voor de leden van het managersplatform Nivé. Een sessie van bijna 3 uur met zo’n 30 managers in het MIELE insperience centre in Vianen. Een leuke groep waarbij het enthousiasme omtrent Social Media nog wat uiteen lag. Waar sommigen al vrij actief waren (webcare medewerkers Bagels & Beans en MIELE bijvoorbeeld) waren anderen nog wat terughoudend of zelfs benieuwd of ze überhaupt iets met Social Media zouden moeten. Dit leverde leuke en interessante discussies op die na afloop tijdens de borrel nog volop zijn voortgezet. Achteraf gezien is er wel veel tijd besteed aan het beantwoorden van veel individuele vragen. Dit blijft lastig als je een groep hebt met een gemengd gezelschap waar de kennis uiteen ligt. Als verlengstuk op de training heb ik na afloop mede daarom een Linkedin (sub)groep opgericht voor deelnemers aan deze Nivé workshop. Deelnemers aan de workshop kunnen lid worden en zo ook na de workshop vragen stellen aan mij en aan elkaar.

Aan het begin van de sessie heb ik geïnventariseerd waar men voor kwam en wat men er uit wilde halen.

De vraag was: “Deze dag is voor mij geslaagd als ik:”

  • Bruikbare tips&tricks krijg
  • Meer te weten kom over het inzetten van social media in een zakelijke omgeving.
  • bijzondere inzichten en tips ontvang.
  • www.lionsfotowedstrijd.nl & www.art-m2.com onder de aandacht van m’n doelgroep kan krijgen
  • Ik wat geleerd heb
  • Met de tools die ik krijg morgen aan de slag kan
  • Als ik een juiste manier kan vinden om nieuwe gasten te bereiken
  • “Als ik weet welke social media het meest succesvol zullen zijn voor de doelgroep van ons bedrijf”
  • Beter idee heb hoe, wanneer ik zakelijk op goede manier soc media kan inzetten/gebruiken.
  • Leer over de zakelijke inzet van SocMed
  • Wat nieuws heb geleerd dat ik dagelijks kan gebruiken.
  • Nieuwe tips krijg die ik direct kan toepassen
  • Weet hoe ik het beste social media in kan zetten om mijn doelgroep te benaderen en te interesseren voor Valori
  • inzicht heb in wat voor mijn business de juiste social media is en hoe daar op te posten
  • “als Jelle zo doorgaat als nu.”
  • Het gaat mij om Ontwikkelingen/trends
  • Handige tips
  • Communicatie/verwarring, wie wil er nu van wie leren?”
  • LinkedIn kan gaan inzetten als leadgenerator
  • “Geld verdien”
  • Meer helder krijg tussen wel en niet doen

Deze lijst loop ik na en zaken die ik niet behandeld heb kan ik alsnog behandelen in die Linkedin groep. Op die manier krijgt iedereen een antwoord op zijn/haar vraag.
Heb je nu je dit leest vragen? Dan kan je ze ook hieronder stellen uiteraard.

Met vriendelijke groet,

Jelle Drijver

 

0 antwoorden

Plaats een Reactie

Meepraten?
Draag gerust bij!

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *