Selecteer een pagina

[av_heading tag=’h1′ padding=’10’ heading=’Met Connect Retarget +384% conversie op facebook!’ color=” style=” custom_font=” size=” subheading_active=” subheading_size=’15’ custom_class=”][/av_heading]

[av_two_third first min_height=” vertical_alignment=” space=” custom_margin=” margin=’0px’ padding=’0px’ border=” border_color=” radius=’0px’ background_color=” src=” background_position=’top left’ background_repeat=’no-repeat’]

[av_codeblock wrapper_element=” wrapper_element_attributes=”]
[vc_row][vc_column][ivf video_url=”https://www.youtube.com/watch?v=1pi9TC4Tt8s” frame=”mbp” bgd=”3192″ icon=”arrow75″ icon_color=”#ffffff”][/vc_column][/vc_row]
[/av_codeblock]

[av_textblock size=” font_color=” color=”]
Gebruik je Facebook om traffic naar je site te sturen? En misschien al wel eens gekeken naar retargeting op facebook? Goed bezig! Maar wacht even … Facebook ads zijn goed. Retargeting is nog veel beter. Retargeting op Facebook kost nu veel meer dan nodig is. Standaard Facebook retargeting heeft een groot nadeel. Het behandelt élke bezoeker op exact de zelfde manier.

Het enige dat Facebook retargeting je laat doen, is advertenties laten zien aan mensen die op je website zijn geweest en bijvoorbeeld nog niet gekocht hebben. Het maakt daarbij niet uit of ze 3 minuten op je site zijn geweest en meerdere pagina’s hebben bekeken of na 3 seconden direct je site weer verlaten.

Het mag duidelijk zijn dat die eerste groep bestaat uit veel “warmere” leads dan de 2e groep die duidelijk niet geïnteresseerd is.

Toch krijgen beide groepen exact dezelfde advertentie te zien op Facebook. Waarom zou je geld uitgeven aan advertenties die getoond worden aan mensen die toch niet geïnteresseerd zijn? Is het niet logischer om te focussen op de mensen waarvan het waarschijnlijk (of zelfs aannemelijk) is dat ze geïnteresseerd(er) zijn?
[/av_textblock]

[av_textblock size=” font_color=” color=”]
Eindelijk is er software waarmee je bezoekers super gericht kunt targets en opslaan om ze vervolgens opnieuw te benaderen via Facebook ads. Creëer custom audiences (maatwerk doelgroepen) aan wie je su-per gerichte advertenties laat zien op basis van hun gedrag!

een verhoging in zijn conversie van 384% ten opzichte van de standaard retargeting.

In één van de tests had de bedenker van deze tool (Wilco de Kreij) een verhoging in zijn conversie van 384% ten opzichte van de standaard retargeting. De software is sinds gisteren beschikbaar voor het brede publiek en steeds meer succes cases van andere users en beta testers worden al gedeeld online.

Deze software helpt je op 2 manieren:

  1. Ten eerste reduceert het drastisch je advertentieskosten omdat je nu alleen geld uitgeeft aan advertenties die getoond worden aan zeer specifieke doelgroepen.
  2. En ten tweede geeft het je conversies een enorme boost!

Bekijk hierboven het interview dat ik met Wilco de Kreij had in de aanloop naar deze lancering of bekijk meteen de uitgebreide demo op: http://jelledrijver.nl/retarget

Echt super easy – kind kan de was doen – software, gebouwd door ene echte online ondernemer en conversie specialist op basis van 5 jaar ervaring met retargeting advertenties online.

De cijfers liegen niet.
Doe er je voordeel mee!

Groeten!
Jelle
[/av_textblock]

[/av_two_third][av_one_third min_height=” vertical_alignment=” space=” custom_margin=” margin=’0px’ padding=’0px’ border=” border_color=” radius=’0px’ background_color=” src=” background_position=’top left’ background_repeat=’no-repeat’ animation=” mobile_display=”]
[av_codeblock wrapper_element=” wrapper_element_attributes=”]
Powered by WebinarGeek
[/av_codeblock]

[av_image src=’https://www.jelledrijver.nl/wp-content/uploads/2016/07/Thumbnail-Jelle-Drijver-and-Wilco-de-Kreij-300×169.jpg’ attachment=’3192′ attachment_size=’medium’ align=’center’ styling=” hover=” link=’manually,http://jelledrijver.nl/retarget’ target=’_blank’ caption=” font_size=” appearance=” overlay_opacity=’0.4′ overlay_color=’#000000′ overlay_text_color=’#ffffff’ animation=’pop-up’][/av_image]

[av_button label=’Meer informatie over Connect retarget’ link=’manually,http://jelledrijver.nl/retarget’ link_target=’_blank’ size=’large’ position=’center’ icon_select=’yes’ icon=’ue864′ font=’entypo-fontello’ color=’red’ custom_bg=’#444444′ custom_font=’#ffffff’]
[/av_one_third]

[av_social_share title=’Deel dit stuk’ style=” buttons=” share_facebook=” share_twitter=” share_pinterest=” share_gplus=” share_reddit=” share_linkedin=” share_tumblr=” share_vk=” share_mail=”][/av_social_share]

[av_hr class=’short’ height=’50’ shadow=’no-shadow’ position=’center’ custom_border=’av-border-thin’ custom_width=’50px’ custom_border_color=” custom_margin_top=’30px’ custom_margin_bottom=’30px’ icon_select=’yes’ custom_icon_color=” icon=’ue808′ font=’entypo-fontello’]

[av_comments_list]

[av_postslider link=’category,85,80,81,108,97,42′ columns=’3′ items=’9′ offset=’0′ contents=’excerpt_read_more’ preview_mode=’auto’ image_size=’portfolio’ autoplay=’yes’ interval=’5′]

[av_codeblock wrapper_element=” wrapper_element_attributes=” escape_html=” deactivate_shortcode=” deactivate_wrapper=”][/av_codeblock]