[av_one_full first min_height=” vertical_alignment=” space=” custom_margin=” margin=’0px’ padding=’0px’ border=” border_color=” radius=’0px’ background_color=” src=” background_position=’top left’ background_repeat=’no-repeat’]

[av_promobox button=’yes’ label=’Klik hier’ link=’manually,http://jelledrijver.nl/maakzegek’ link_target=’_blank’ color=’theme-color’ custom_bg=’#444444′ custom_font=’#ffffff’ size=’large’ icon_select=’no’ icon=’ue800′ font=’entypo-fontello’ box_color=’custom’ box_custom_font=’#ffffff’ box_custom_bg=’#edae44′ box_custom_border=’#edae44′]
Ontdek hier Aartjan zijn Online Training:
Online Verkoopsucces XL
[/av_promobox]

[av_textblock size=” font_color=” color=”]
[vc_row][vc_column]

[/vc_column][/vc_row]
[/av_textblock]

[av_textblock size=” font_color=” color=”]

Maak ze gek!

Holy shit wat een TOP boek weer! Na verleiden op internet schreef Aartjan van Erkel nu het boek: MAAK ZE GEK!

Zeur jij wel eens…

… dat je te weinig klanten binnenhaalt via het internet? Ben jij een van de ondernemers die klaagt dat via internet te weinig business wordt binnengehaald? Vraag je dan eens af of dat aan het internet ligt of aan de manier waarop jij het internet gebruikt. De online bestedingen groeien in het algemeen namelijk juist als een malle. Waarom dan niet bij jou? Ga eens écht aan de slag met je online positionering en benut de uiteenlopende mogelijkheden.

Je wilt klanten binnen halen via het internet maar je hebt geen idee hoe?

Kijk! Dat is mooi. Tenminste, mooi als je dat van je zelf weet Dan kan je er namelijk wat aan doen. Een mooi begin is om je eens wat meer te verdieping in mogelijkheden. Het nieuwe boek van Aartjan van Erkel geeft je in dat geval een vliegende start.

Je laat nu business liggen en dat kost geld!

Of op zijn minst laat je geld liggen en daar heb ik zelf als ondernemer een behoorlijke pleuris hekel aan. Tijd voor actie dus! Want als een ander het kan, kan jij het ook.

In dit nieuwe boek (Maak ze gek!) leer je onder andere hoe je:

– je kunt onderscheiden door bijvoorbeeld alleen al andere woorden te gebruiken dan de meeste bedrijven (wie schrijft er bijvoorbeeld in een serieuze test: “pleuris hekel” maar het is je vast opgevallen. En misschien blijft het nog wel hangen ook…
– jezelf onvergetelijk maakt en daardoor meer bezoekers krijgt. (Meer bezoekers is meer kans op conversie!) – op social media meer interactie krijgt (denk aan likes, shares, en comments).
– nieuwsbrieven kunt verzenden die niet alleen geopend worden maar ook gelezen én waarbij mensen ook nog eens actie ondernemen!

Wat valt je op:

[/av_textblock]

[/av_one_full][av_one_half first min_height=” vertical_alignment=” space=” custom_margin=” margin=’0px’ padding=’0px’ border=” border_color=” radius=’0px’ background_color=” src=” background_position=’top left’ background_repeat=’no-repeat’ animation=” mobile_display=”]
[av_image src=’https://www.jelledrijver.nl/wp-content/uploads/2016/07/Deel-uit-werk-van-Student-Online-Positionering.jpg’ attachment=’3316′ attachment_size=’full’ align=’center’ styling=” hover=” link=” target=” caption=” font_size=” appearance=” overlay_opacity=’0.4′ overlay_color=’#000000′ overlay_text_color=’#ffffff’ animation=’no-animation’][/av_image]
[/av_one_half]

[av_one_half min_height=” vertical_alignment=” space=” custom_margin=” margin=’0px’ padding=’0px’ border=” border_color=” radius=’0px’ background_color=” src=” background_position=’top left’ background_repeat=’no-repeat’ animation=” mobile_display=”]
[av_textblock size=” font_color=” color=”]

Wat valt jou als eerste op in de tekst op de foto hiernaast? Dit is een stuk uit het werk dat een van de studenten heeft ingeleverd n.a.v. mijn lessen Online Positionering. Het is duidelijk dat hij de lessen heeft begrepen én dat hij het boek: Verleiden op Internet van Aartjan heeft gelezen. Waarschijnlijk valt je oog meteen op de rode zin. Toch? Dat moet haast wel. 
 
Aartjan van Erkel – Internet copywriter noemt dit de banaan! Zo’n banaan moet er ook op je website staan. Het moet meteen duidelijk zijn welke actie een bezoeker moet ondernemen, bijvoorbeeld op welke knop een bezoeker moet klikken. De een noemt het een banaan, de ander een Call to Action (CTA).

Lang verhaal kort:

Investeer die paar tientjes in je zelf, je business en ga aan de slag! Gun jezelf 200+ pagina’s aan inspiratie en vele waardevolle toepasbare tips! Voor het geval je het nog niet door had: Dit boek wordt je van harte aanbevolen door Jelle Drijver!

Met vriendelijke groet,
(Diezelfde) Jelle Drijver

PS. direct bestellen bij Managementboek? Klik hier!
[/av_textblock]
[/av_one_half]

[av_promobox button=’yes’ label=’Klik hier’ link=’manually,http://jelledrijver.nl/maakzegek’ link_target=’_blank’ color=’theme-color’ custom_bg=’#444444′ custom_font=’#ffffff’ size=’large’ icon_select=’no’ icon=’ue800′ font=’entypo-fontello’ box_color=’custom’ box_custom_font=’#ffffff’ box_custom_bg=’#edae44′ box_custom_border=’#edae44′]
Ontdek hier Aartjan zijn Online Training:
Online Verkoopsucces XL
[/av_promobox]

[av_hr class=’short’ height=’50’ shadow=’no-shadow’ position=’center’ custom_border=’av-border-thin’ custom_width=’50px’ custom_border_color=” custom_margin_top=’30px’ custom_margin_bottom=’30px’ icon_select=’yes’ custom_icon_color=” icon=’ue808′ font=’entypo-fontello’]

[av_social_share title=’Deel dit stuk’ style=” buttons=” share_facebook=” share_twitter=” share_pinterest=” share_gplus=” share_reddit=” share_linkedin=” share_tumblr=” share_vk=” share_mail=”][/av_social_share]

[av_hr class=’short’ height=’50’ shadow=’no-shadow’ position=’center’ custom_border=’av-border-thin’ custom_width=’50px’ custom_border_color=” custom_margin_top=’30px’ custom_margin_bottom=’30px’ icon_select=’yes’ custom_icon_color=” icon=’ue808′ font=’entypo-fontello’]

[av_comments_list]

[av_postslider link=’category,85,80,81,108,97,42′ columns=’3′ items=’9′ offset=’0′ contents=’excerpt_read_more’ preview_mode=’auto’ image_size=’portfolio’ autoplay=’yes’ interval=’5′]