Ontdek hier Aartjan zijn Online Training:
Online Verkoopsucces XL

Maak ze gek!

Holy shit wat een TOP boek weer! Na verleiden op internet schreef Aartjan van Erkel nu het boek: MAAK ZE GEK!

Zeur jij wel eens…

… dat je te weinig klanten binnenhaalt via het internet? Ben jij een van de ondernemers die klaagt dat via internet te weinig business wordt binnengehaald? Vraag je dan eens af of dat aan het internet ligt of aan de manier waarop jij het internet gebruikt. De online bestedingen groeien in het algemeen namelijk juist als een malle. Waarom dan niet bij jou? Ga eens écht aan de slag met je online positionering en benut de uiteenlopende mogelijkheden.

Je wilt klanten binnen halen via het internet maar je hebt geen idee hoe?

Kijk! Dat is mooi. Tenminste, mooi als je dat van je zelf weet Dan kan je er namelijk wat aan doen. Een mooi begin is om je eens wat meer te verdieping in mogelijkheden. Het nieuwe boek van Aartjan van Erkel geeft je in dat geval een vliegende start.

Je laat nu business liggen en dat kost geld!

Of op zijn minst laat je geld liggen en daar heb ik zelf als ondernemer een behoorlijke pleuris hekel aan. Tijd voor actie dus! Want als een ander het kan, kan jij het ook.

In dit nieuwe boek (Maak ze gek!) leer je onder andere hoe je:

– je kunt onderscheiden door bijvoorbeeld alleen al andere woorden te gebruiken dan de meeste bedrijven (wie schrijft er bijvoorbeeld in een serieuze test: “pleuris hekel” maar het is je vast opgevallen. En misschien blijft het nog wel hangen ook…
– jezelf onvergetelijk maakt en daardoor meer bezoekers krijgt. (Meer bezoekers is meer kans op conversie!) <- conversie wil zeggen: behaald gewenste resultaten. - op social media meer interactie krijgt (denk aan likes, shares, en comments). - nieuwsbrieven kunt verzenden die niet alleen geopend worden maar ook gelezen én waarbij mensen ook nog eens actie ondernemen!

Wat valt je op:

Wat valt je als eerste op? De banaan op je website
Wat valt jou als eerste op in de tekst op de foto hiernaast? Dit is een stuk uit het werk dat een van de studenten heeft ingeleverd n.a.v. mijn lessen Online Positionering. Het is duidelijk dat hij de lessen heeft begrepen én dat hij het boek: Verleiden op Internet van Aartjan heeft gelezen. Waarschijnlijk valt je oog meteen op de rode zin. Toch? Dat moet haast wel. 
 
Aartjan van Erkel – Internet copywriter noemt dit de banaan! Zo’n banaan moet er ook op je website staan. Het moet meteen duidelijk zijn welke actie een bezoeker moet ondernemen, bijvoorbeeld op welke knop een bezoeker moet klikken. De een noemt het een banaan, de ander een Call to Action (CTA).

Lang verhaal kort:

Investeer die paar tientjes in je zelf, je business en ga aan de slag! Gun jezelf 200+ pagina’s aan inspiratie en vele waardevolle toepasbare tips! Voor het geval je het nog niet door had: Dit boek wordt je van harte aanbevolen door Jelle Drijver!

Met vriendelijke groet,
(Diezelfde) Jelle Drijver

PS. direct bestellen bij Managementboek? Klik hier!

Ontdek hier Aartjan zijn Online Training:
Online Verkoopsucces XL

1 antwoord

Trackbacks & Pingbacks

  1. […] Jelle publiceerde dit interview op zijn eigen blog inclusief een leuk extra voorbeeld. […]

Plaats een Reactie

Meepraten?
Draag gerust bij!

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *

bunq premium Ali Niknam en Jelle Drijver

Hoe zit het nou met bunq premium?

/
Journalisten schreven er over, mensen uitten hun ongenoegen op Social Media. En ik dacht vooral: huh wat gebeurt er! En aangezien ik bunq een sympathiek bedrijf vind en Ali een sympathieke vent wil ik niet zomaar afgaan op wat anderen er over schijven. Zeker niet nadat ik als bun gebruiker een mail ontving van Ali waarin hij aangeeft: dit hebben we niet goed gedaan. Of sterker nog: dit heb ik niet goed gedaan! Hand in eigen boezem en met de billen bloot. Kan ik waarderen. We maken als ondernemers allemaal fouten nietwaar.
DJ Patrick Kicken en Jelle Drijver

Viraal gaan is verslavend - Patrick Kicken

/
Jelle Drijver ging in gesprek met Radio Deejay Patrick Kicken. De man die zo enorm veel Whatsapp groepen heeft dat hij hiervoor een tweede telefoon gebruikt. Een video van een man en een ezel zorgde er voor dat zijn complete YouTube kanaal met miljoenen views offline werd gehaald en dat terwijl de video niet eens op openbaar stond. Toen ik nog op de middelbare school zat luisterde ik vaak naar Patrick Kicken via Kicken.com. Dé site waar je naar toe ging om grappige video's te bekijken en lollige geluidsfragmenten te beluisteren. Wie kent bijvoorbeeld niet de 2 pizzabakkers die telefonisch bij elkaar bestellen terwijl ze denken een klant aan de lijn te hebben. Deze en vele andere komen van Patrick Kicken.
TIM DE KRAKER - BAR DOGGY

In gesprek met Tim de Kraker, de founder van BarDoggy

/
Hij haalde inmiddels ruim 7 ton aan funding op. Maar wat is Bar Doggy nou eigenlijk? Wat is Tim zijn Favorite Failure? Hij verzameld bakken aan waardevolle data over zijn gebruikers (in ruil voor gratis drankjes), hij helpt drankmerken om meer bekendheid te creëren binnen een specifieke doelgroep en tegelijkertijd helpt hij horeca ondernemers aan meer gasten in de zaak en meer omzet... Een leuk gesprek! Ik trof Tim , hoe kan het ook anders, op het terras van de Westergas tijdens The Next Web conference eerder dit jaar. Daar installeerde ik direct zijn app om vervolgens meteen maar de proef op de som te nemen aan de bar. Krijg ik op vertoon van mijn iPhone een gratis Gin-Tonic t.w.v. €10? Je ziet het in deze nieuwe aflevering.
Trello co founder Michael Pryor talking to Jelle Drijver

Co-Founder TRELLO Michael Pryor

/
At The Next Web 2017 I spoke to Michael Pryor, the Co-Founder of (truly!) one of my favorite app's in productivity. This app is one of the app's I use almost on a daily basis.
Jelle Drijver in gesprek met Joris Beckers Picnic

Picnic - Een interview met co-founder Joris Beckers

/
Voordat Picnic begon werd 1 % van de boodschappen thuisbezorgd. Inmiddels brengt picnic 5% van de boodschappen aan huis. Ze gaan dus als een speer!
LINEKDIN TIPS AND TRICKS JUDITH EVERSDIJK THUMB
Snapchat Marketing met Liam Tjoa van GoSpooky

Snapchat Marketing volgens Liam Tjoa

/
Snapchat Marketing volgens Liam Tjoa (19) van GoSpooky. Hij helpt grote bedrijven als HEMA, Albert Heijn en EndeMol bij hun Snapchat strategie.
Hoe bots en virtual assistants ons leven gaan veranderen

Chatbots & Virtual Assistants gaan ons leven veranderen

/
Tech bedrijven steken hier honderden miljoenen in want: Dit is de toekomst zeggen ze. Bedrijven snappen (of geloven) dat wij bediend willen worden door software. Of wij daar zelf al helemaal achter zijn is de vraag maar wie herinnert zich niet het filmpje uit 1999 met de reacties van mensen op de vraag: "heeft u een mobile telefoon".