[av_one_full first min_height=” vertical_alignment=” space=” custom_margin=” margin=’0px’ padding=’0px’ border=” border_color=” radius=’0px’ background_color=” src=” background_position=’top left’ background_repeat=’no-repeat’]

[av_textblock size=” font_color=” color=” av-medium-font-size=” av-small-font-size=” av-mini-font-size=” admin_preview_bg=”]
[vc_row][vc_column]

[/vc_column][/vc_row]
[/av_textblock]

[av_textblock size=” font_color=” color=” av-medium-font-size=” av-small-font-size=” av-mini-font-size=” admin_preview_bg=”]

[/av_textblock]

[av_textblock size=” font_color=” color=” av-medium-font-size=” av-small-font-size=” av-mini-font-size=” admin_preview_bg=”]

Klantgericht Leiderschap volgens Sydney Brouwer

Sydney Brouwer is een mede-podcaster (Over klanten gesproken Podcast), staat net als ik regelmatig als spreker op podia, verdient zijn geld ook als ondernemer en is net als ik dol op de presentatie stijl van Jan van Setten, Jos Burgers en Remco Claassen. Altijd leuk om met iemand in gesprek te gaan waarmee je zoveel raakvlakken hebt.

Klanttevredenheid

Nog een gedeelde passie is klanttevredenheid. Hoe zorg je er voor dat je klanten zo happy zijn dat ze zaken met je willen blijven doen en hun netwerk over jou vertellen? En in het geval van Sydney: hoe krijg je je organisatie en alle medewerkers zo ver dat ze ook zo gaan werken?

Boek geschreven: Klantgericht Leiderschap

Op 24 april dit jaar heeft Sydney Brouwer zijn boekpresentatie. Sinds begin 2018 mag hij zichzelf officieel auteur noemen van een managementboek. Waarom hij het boek geschreven heeft? Daarop antwoord hij: wil je het marketing verhaal? Of het eerlijke antwoord? Ik wilde beide antwoorden. Die beide antwoorden kan je terugluisteren in deze aflevering van de Jelly Driver Podcast.

[/av_textblock]

[av_promobox button=’yes’ label=’Klik hier’ link=’manually,/sydneyboek’ link_target=’_blank’ color=’red’ custom_bg=’#444444′ custom_font=’#ffffff’ size=’large’ icon_select=’yes’ icon=’ue84e’ font=’entypo-fontello’ box_color=” box_custom_font=’#ffffff’ box_custom_bg=’#444444′ box_custom_border=’#333333′ admin_preview_bg=”]
Bestel het boek Klantgericht Leiderschap nu bij Managementboek.nl
[/av_promobox]

[av_hr class=’default’ height=’50’ shadow=’no-shadow’ position=’center’ custom_border=’av-border-thin’ custom_width=’50px’ custom_border_color=” custom_margin_top=’30px’ custom_margin_bottom=’30px’ icon_select=’yes’ custom_icon_color=” icon=’ue808′ av-desktop-hide=” av-medium-hide=” av-small-hide=” av-mini-hide=”]

[/av_one_full][av_social_share title=’Deel dit stuk’ style=” buttons=” share_facebook=” share_twitter=” share_pinterest=” share_gplus=” share_reddit=” share_linkedin=” share_tumblr=” share_vk=” share_mail=”]

[av_hr class=’short’ height=’50’ shadow=’no-shadow’ position=’center’ custom_border=’av-border-thin’ custom_width=’50px’ custom_border_color=” custom_margin_top=’30px’ custom_margin_bottom=’30px’ icon_select=’yes’ custom_icon_color=” icon=’ue808′ font=’entypo-fontello’]

[av_comments_list av-desktop-hide=” av-medium-hide=” av-small-hide=” av-mini-hide=”]

[av_postslider link=’category,85,80,81,108,97,42′ columns=’3′ items=’9′ offset=’0′ contents=’excerpt_read_more’ preview_mode=’auto’ image_size=’portfolio’ autoplay=’yes’ interval=’5′]