Op 15 november opende een nieuw begrip haar deuren in Utrecht: JIM oftewel de Jaarbeurs Innovation Mile. En ik was er bij om de mensen die er niet bij waren ook een indruk te geven waar JIM voor staat. Check de VLOG én ga er vooral eens een keer kijken! Want ook al zoek je geen werkplek of community om je heen, het is alleen al de moeite waard om te zien hoe tof het is geworden.

Wat is JIM Utrecht?

JIM zou ik het liefst omschrijven als een moddervette co-working space waar bedrijven en ZZP-ers terecht kunnen voor offices en werkplekken zonder muren.

Huh? Kantoren zonder muren?

Yeah! 7000 vierkante meter vloer oppervlak op de 6e etage van het Beatrixgebouw. Gevuld met bureau’s, stilte plekken, lockers, tafels, stand-up meeting hoekjes, vergaderkamers van hout en glas, stopcontacten in overvloed, Wifi, prachtig uitzicht, het Centraal station als je buurvrouw.

Werkplekken en branded workspaces

Heb je 8 mensen in dienst of meer dan kom je in aanmerking voor een branded workspace. Een klein ophoging die middels grote visuals duidelijk gebrand is in de huisstijl van jouw bedrijf. De prijzen voor een Branded Workspace zijn op aanvraag.

Ben je in je eentje (of met minder dan 8 medewerkers) dan betaal je €250 per werkplaats per maand. Met dit abonnement kan je gaan en staan waar je wilt en kies je elke ochtend een bureau en een stoel uit die past bij… waar jij op dat moment wilt zitten. Zolang je je maar niet consequent afzondert. Want JIM staat voor een community.

Ontmoeten, samenwerken en opschalen

JIM is een nieuwe innovatiehub en co-working space bij Jaarbeurs met een sterke nadruk op ontmoeting en interactie. JIM biedt scale-ups en andere innovators een community om (samen) te werken en een plek om elkaar te ontmoeten. JIM biedt samen met de community en partners een sterke programmering.

Note:

  • Krijg ik betaald voor het plaatsen van deze post? Nee!
  • Is mijn enthousiasme voor JIM gekocht? Nee! Ik vind het echt een te gekke locatie!
  • Ben ik ingehuurd om te vloggen bij de opening? Ja!
  • Wil ik dat ook met alle plezier (betaald) bij jouw opening doen? JA!

Dus heb je binnenkort een event en zoek je een vlogger die daar verslag van doet?
Wil je een vlogger inhuren? Jelle Bellen! 06-19900000 of gebruik het contactformulier.

Promo video JIM:

JIM Utrecht Jaarbeurs Innovation Mile Video
0 antwoorden

Plaats een Reactie

Meepraten?
Draag gerust bij!

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *

bunq premium Ali Niknam en Jelle Drijver

Hoe zit het nou met bunq premium?

/
Journalisten schreven er over, mensen uitten hun ongenoegen op Social Media. En ik dacht vooral: huh wat gebeurt er! En aangezien ik bunq een sympathiek bedrijf vind en Ali een sympathieke vent wil ik niet zomaar afgaan op wat anderen er over schijven. Zeker niet nadat ik als bun gebruiker een mail ontving van Ali waarin hij aangeeft: dit hebben we niet goed gedaan. Of sterker nog: dit heb ik niet goed gedaan! Hand in eigen boezem en met de billen bloot. Kan ik waarderen. We maken als ondernemers allemaal fouten nietwaar.
DJ Patrick Kicken en Jelle Drijver

Viraal gaan is verslavend - Patrick Kicken

/
Jelle Drijver ging in gesprek met Radio Deejay Patrick Kicken. De man die zo enorm veel Whatsapp groepen heeft dat hij hiervoor een tweede telefoon gebruikt. Een video van een man en een ezel zorgde er voor dat zijn complete YouTube kanaal met miljoenen views offline werd gehaald en dat terwijl de video niet eens op openbaar stond. Toen ik nog op de middelbare school zat luisterde ik vaak naar Patrick Kicken via Kicken.com. Dé site waar je naar toe ging om grappige video's te bekijken en lollige geluidsfragmenten te beluisteren. Wie kent bijvoorbeeld niet de 2 pizzabakkers die telefonisch bij elkaar bestellen terwijl ze denken een klant aan de lijn te hebben. Deze en vele andere komen van Patrick Kicken.
TIM DE KRAKER - BAR DOGGY

In gesprek met Tim de Kraker, de founder van BarDoggy

/
Hij haalde inmiddels ruim 7 ton aan funding op. Maar wat is Bar Doggy nou eigenlijk? Wat is Tim zijn Favorite Failure? Hij verzameld bakken aan waardevolle data over zijn gebruikers (in ruil voor gratis drankjes), hij helpt drankmerken om meer bekendheid te creëren binnen een specifieke doelgroep en tegelijkertijd helpt hij horeca ondernemers aan meer gasten in de zaak en meer omzet... Een leuk gesprek! Ik trof Tim , hoe kan het ook anders, op het terras van de Westergas tijdens The Next Web conference eerder dit jaar. Daar installeerde ik direct zijn app om vervolgens meteen maar de proef op de som te nemen aan de bar. Krijg ik op vertoon van mijn iPhone een gratis Gin-Tonic t.w.v. €10? Je ziet het in deze nieuwe aflevering.
Trello co founder Michael Pryor talking to Jelle Drijver

Co-Founder TRELLO Michael Pryor

/
At The Next Web 2017 I spoke to Michael Pryor, the Co-Founder of (truly!) one of my favorite app's in productivity. This app is one of the app's I use almost on a daily basis.
Jelle Drijver in gesprek met Joris Beckers Picnic

Picnic - Een interview met co-founder Joris Beckers

/
Voordat Picnic begon werd 1 % van de boodschappen thuisbezorgd. Inmiddels brengt picnic 5% van de boodschappen aan huis. Ze gaan dus als een speer!
LINEKDIN TIPS AND TRICKS JUDITH EVERSDIJK THUMB
Snapchat Marketing met Liam Tjoa van GoSpooky

Snapchat Marketing volgens Liam Tjoa

/
Snapchat Marketing volgens Liam Tjoa (19) van GoSpooky. Hij helpt grote bedrijven als HEMA, Albert Heijn en EndeMol bij hun Snapchat strategie.
Hoe bots en virtual assistants ons leven gaan veranderen

Chatbots & Virtual Assistants gaan ons leven veranderen

/
Tech bedrijven steken hier honderden miljoenen in want: Dit is de toekomst zeggen ze. Bedrijven snappen (of geloven) dat wij bediend willen worden door software. Of wij daar zelf al helemaal achter zijn is de vraag maar wie herinnert zich niet het filmpje uit 1999 met de reacties van mensen op de vraag: "heeft u een mobile telefoon".