Selecteer een pagina

als spreker

Spreker nodig?

[text_block style=”style_1.png” align=”left” font_size=”17″ font_font=”Montserrat” font_style=”normal” font_color=”#949494″ width=”556″]

U organiseert een congres, event, netwerk bijeenkomst of workshop dag? Huur mij dan in als spreker om uw publiek te enthousiasmeren op het gebied van Social Media & online positionering. Lees verder op deze pagina meer informatie of vul hieronder uw gegevens in. Dan neem  ik z.s.m. contact met u op. (of gebruik het uitgebreide contactformulier)

[/text_block]

[custom_html]

  • This field is for validation purposes and should be left unchanged.

[/custom_html]

— SPACER —

Jelle Drijver

Eerder sprak ik onder andere in opdracht van:

KPMG

Klik hier voor het contactformulier

[text_block style=”style_1.png” align=”left” width=”940″]

In mijn lezing start ik met een stukje bewustwording van de mogelijkheden van Social Media en hoe de communicatie tegenwoordig anders verloopt dan vroeger. Want dát we anders communiceren dat is een feit of we dat nou leuk vinden of niet. Social Media zijn naast een speeltje ook een onuitputtelijke bron van informatie voor bedrijven en organisaties. En toch zijn er ook in 2013 nog heel veel ondernemers die de kanalen waarop mensen (online) ervaringen uitwisselen links laten liggen onder het mom van: “ach, dat kost alleen maar tijd” of “we hebben het altijd zonder Social Media gedaan, dus waarom zou het nu ineens anders moeten?”

Vraag: wat vindt u betrouwbaarder? De kok van restaurant X die u adviseert eens bij hem te komen eten omdat zijn eten zo lekker is of vrienden en familie die u adviseren om eens bij restaurant X te gaan eten omdat ze er geweest zijn en er zo heerlijk gegeten hebben? Aan welke aanbeveling hecht u meer waarde? Waarschijnlijk hecht u meer waarde aan de aanbeveling van uw naasten en dat is niet verwonderlijk want dit geldt voor 78% van de mensen. 

Met heel veel plezier en enthousiasme motiveert Jelle Drijver u om uw kop (en hakken) uit het zand te trekken en toont hij wat Social Media voor u kan betekenen, wat het kan opleveren en hoe u het kunt inzetten. Wat is de E-tiquette op de diverse netwerken én wat zijn de Doʼs and Dontʼs. Bijgestaan door vele aansprekende video’s, praktijkvoorbeelden en een gezonde dosis humor (want een lezing moet volgens Jelle naast leerzaam en informatief ook gewoon leuk zijn om bij te wonen!) vliegt de tijd voorbij voor u er erg in hebt.

[/text_block]

Klik hier voor het contactformulier

Met enthousiasme en humor geef ik in antwoorden op onderstaande- en andere vraagstukken.
Bel voor meer informatie met 030 – 42 00000

  • Hoe voorkom ik nou dat Social Media meer tijd kost dan strikt noodzakelijk?
  • Wat levert Social Media mij als ondernemer op?
  • Welke Tools zijn er beschikbaar? (betaald en gratis)
  • Hoe verkrijg ik de informatie waar ik naar opzoek ben?
  • Hoe filter ik die enorme hoeveelheid meuk tot dat wat voor mij belangrijk is?
  • Hoe kan ik Social Media Monitoren?
  • Hoe creëer ik draagvlak bij mijn medewerkers? (of bij mijn directie)
[custom_html]
[/custom_html]

Klik hier voor het contactformulier